Lyžák 2017

4. února 2017 v 19:31 | Mish

V předchozím týdnu jsem se zúčastnila lyžařského kurzu, který byl pro naší třídu povinný (I když vymluvit by se z něj dalo) Jeli jsme do rakouského ....... přes Německo, že prý to je rychlejší, i když samotná cesta autobusem zabrala něco přes 8 hodin.
První den po příjezdu, který byl kolem poledne, protože jsme odjížděli ve 4 ráno, jsme šly lyžovat.
No vlastně jsme tam lyžovali skoro pořád. Tedy až na středu odpoledne, kdy je prý jakási krize, takže jsme byli na pěším výletu.
Sjezdovky tam byli naprosto boží, tak co se dá čekat, byli jsme v Rakousku. Byli široké a dlouhé. Já jako ne-lyžař, který lyžoval poprvé v 7. třídě a pak až teď v prváku jsem se tam znovu naučila lyžovat. (I když je mi to na nic, protože nejspíš už to nevyužiji) Dokonce jsem se rozjezdila a zařadila jsem se do lepší půlky začátečníků.
Spali jsme v takové no, budově. Měla dvě patra a byla jenom pro naší školu. Blízko jsme měli obchůdek. (I v Rakousku mají jejich verzi Vietnamců) Budova byla bez WiFi, což způsobilo to, že jsme se museli bavit mezi sebou, ale pak tu byla i nevýhoda, že byli slabé stěny a trvalo nám asi 3 dni, než nás omezilo neustálé klepání na sebe, protože jsme třída retardů. :D
No a jídlo, vařili nám řidiči. Tedy jenom snídaně a večeře, na obědy jsme chodili někam do restaurace ve středisku. Snídaně nebyli taky moc o vaření, ale spíše o vyndání věcí na stůl, abychom si mohly vzít to co sami chceme. Z toho vyplývá, že jedné co vařili, byli večeře. Vždycky byla polívka a pak druhé jídlo, občas to šlo, občas to bylo naprosto hrozný, ale všichni měli sebou tolik jídla, sladkostí, že se nestalo, že by jsme chodili spát nenajezení. :)
Odteď už budu na blogu zase aktivní.

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Lost Shadow Lost Shadow | Web | 5. února 2017 v 21:44 | Reagovat

no já se z lyžáku ulila :D a nikdo by mě tam nikdy nedostal, ani kdybych měla simulovat kdo ví co aby to prošlo xD

2 tyrkysovydelfin tyrkysovydelfin | Web | 6. února 2017 v 17:54 | Reagovat

Já právě na lyžáku jsem :> Ale mám pocit, že se nedožiju konce, protože jsem skoro mrtvá už po prvním dnu XD

3 Týnka Týnka | Web | 12. února 2017 v 19:33 | Reagovat

Hned jak budu u PC tak si tě taky zápisu :) jinak lyzak zavidim, vzpomínám na nej hrozně rada a hned bych jela znovu :)

4 Loluo Loluo | Web | 13. února 2017 v 13:14 | Reagovat

Páni, tam bych chtěla taky!  Ta krajina vypadá nádherně
My máme taky povinný lyžák, ale už několik let se na něj nejezdí, protože se z celé školy nikdo nepřihlásí, že by jel:'D

5 sakay sakay | Web | 18. února 2017 v 13:05 | Reagovat

Tak to ti zádivim :3 Lyžování miluju, hned bych jela!!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.